CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Kawan baik,,karib pertamaku -HANI SURAYA BINTI ISMAIL-

Assalamualaikum pembuku bicaraku..

Hari ini nak cerita apa ye?? Ada cadangan tidak?? Hmmmmmmmmmm,,kejap-kejap..Bagi pikir jap.. Hah!! Ada idea!! Sapa kat sini ada kawan baik?? Tidak kira la dari sekolah rendah ke,,menengah ke,,universiti atau kolej ke,,matrik ke,,tempat kerja ke?? Mesti ada kan?? Paling minimum pun sorang.. Macam aku ini entah la.. Hahaha..

Meh tengok jap gambar makcik sorang ni.. Makan jamu kot makcik ni.. Kekal muda.. haha =P








Apa macam?? Cun tidak makcik aku sorang ni?? Sengaja tidak mahu letak banyak2.. Nanti korang rampas makcik aku yang dah berpunya ni.. Hahaha =P Tinggal tunggu nak makan percuma selama 2 hari.. Haha..
Makcik ni aku kenal masa darjah 4 ke 5 gitu la.. Macam mana kenal?? Lupa banyak la.. Yang penting kitorang kawan.. Betul tidak makcik?? Haha.. Kawan sampai darjah 6.. Sekolah agama je.. Sekolah rendah tidak 1 sekolah.. Petang je jumpa.. Haha.. Sampai pindah sekolah pun tetap 1 sekolah.. Makcik memang baik!! Jaga saya sentiasa.. Haha.. Makcik ni bila dah sekolah menengah bawa diri.. Sedih aku.. Masa darjah khas pun dah tidak 1 kelas.. Lain kelas.. Nyampah!! Makcik majuk!! Haha =P Apa-apa pun makcik ni pandai,,GANAS,,lemah-lembut.. Sayang la dengan makcik ini!!
Melalut panjang2 pun tidak berguna.. Ehhh! Terlupa pulak nak bagitau nama dia ni.. Emmm,,tapi kan kat tajuk dah ada..Haha Nama dia Honey! Honey Star!!?? Tidak! Nama dia


.. HANI SURAYA BINTI ISMAIL ..


Makcik ni la yang mula2 jadi kawan baik aku.. Yang terima aku seadanya.. Yang sentiasa disisiku ketika susah dan senang ku.. Walaupun tidak selalu.. Apa-apa pun aku sayang kau la HANI!! Terima kasih kerana sudi menjadi kawanku.. Terima kasih juga kerana membenarkan ku menggunakan gambar2 mu ini menjadi sebahagian koleksi gambar blog ku    =)  =D









1 comment: