CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2 Bestari 2007 dalam kenangan ku..

Assalamualaikum pembuka bicaraku...

Cuba perhatikan gambar ini? Chomel2 kan semua nya.. Hahaha.. Macam tidak percaya diri ini pernah sechomel ini.. hahaha.. Perasan betul aku ini..


2 BESTARI 2007

Ini zaman muda-mudi la sayang..
Aku amat merindui zaman ini..
Zaman dimana semua happy go lucky..
Mungkin ada yang kurang tapi bila di pukul rata semua nya rata..
Korang la zaman paling happy go lucky,,sporting,,pemberi semangat kekeluargaan..
Jika aku dibagi peluang untuk tinggal terus di tahun mana? akan ku pilih 2007..
Di mana aku kenal korang semua,,cikgu Mazila,,dan kenangan2 indah kita bersama..
Oh,,,,,,tidakkkkkk!!!! aku nak menangis!! :'( :'(
sobsobsob waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!!!!!
Semoga korang tidak melupakan segala kenangan yang ada antara kita ye..
Ada masa kita berjumpa lagi..
Jangan sombong2..
SAYANG,,RINDU,,CINTA akan kamu semua!!
Cikgu Mazila,,kau la guru yang sukar dicari ganti..
Yang mengenali beliau pasti akan memahaminya..
:) :) :D :D

No comments:

Post a Comment