CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Cendol2!! :D

Assalamualaikum pembuka bicaraku..

Hari ini mahu cerita pasal CENDOL.. Nyummmmmyyyyyyyy~ la sayang :) hehe.. Kenapa la mynyn ini mahu cerita pasal CENDOL ye?? Sebab tadi baru lepas makan cendol di Batu Pahat.. Bandar Penggaram punya kawasan.. Untuk diriku dah 2 kali termasuk hari ini.. Pertama kali makan masa minggu lepas rasanya.. Mula-mula nak cerita pasal kalau mynyn sudah makan mesti akan 2 mangkuk.. Hehehe.. Ngada-ngada kan anak manja sorang ni?? MANJA ke?? hahaha.. Tapi tidak la selalu makan.. Kalau di Parit Raja makan di CENDOL EJAY.. Orang Parit Raja mesti tau punya~..Hehehe.. Best ooooo CENDOL ni.. Bukan CENDOL yang ada kat    hidung budak-budak kecil tu... Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww~ Geli la.. Hahaha..
Nak tengok CENDOL?? Jap.. Jap..












Ada berapa mangkuk?? 4 kan?? Padahal orang yang makan 3 je.. Aku la 2 magkuk tu.. hahaha..


Lepas ini dapat kah diri ini makan CENDOL bersama-sama dengan mak,bapak dan adik-adik lagi selepas ku sambung pengajian ku?? Hahahaha..
Mehhhhhhhhhhh,,jauh tu..Lama pulak tu.. Aku pergi kem 3 hari pun 3 hari tu juga aku telefon mak bapak aku.. Nanti kat sana macam mana?? Selama ini aku dijaga seperti menantang minyak yang penuh.. Kat sana macam mana?? Aku sayang PARIT RAJA!! SAYANG SANGAT2.. TIDAK ADA YANG SEBAGUS PARIT RAJA bagiku..
MAK,,BAPAK,,ADIK-ADIK,,KAWAN-KAWAN,,CIKGU-CIKGU..
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :( :'( :( :'(

No comments:

Post a Comment