CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pagi punya cter buta..

Assalamualaikum pembuka bicaraku..

Dah pagi dah..pukul 1.45 pagi.. Tidak mahu kelopak mata ini tutup sebentar.. Daripada ku membuang masa lebih baik ku coretkan sedikit apa yang baru je berlaku.. "PAST TENSE MY DEAR" :)
Ok.. Pagi ini aku "like" status orang, "comment" orang yang aku rasa seronok,sedap didengar.. Dan aku pun ikut sekali "comment" status kawan aku.. Nama tidak perlu la tahu.. Dia tulis pasal anjing jiran rumah dia.. Cian dia.. Luluh hati dia.. Hmmmmmmmm,,sabar ye kawan.. Daripada anjing tukar ke rindu kenangan lama lepas tu ke alam perkhawinan.. Kepada yang dah kenal diri ini pasti tahu apa ayat yang selalu ku ucapkan disekolah dulu.. Semua penangan cikgu math la.. Aiii,,rindu pulak pada cikgu ni.. Macam-macam tulisan yang kami coretkan.. Berdekah memang berdekah.. Tapi tidak la boleh ku luahkan nanti terbangun kang manusia-manusia di rumah ini.. Terimbau kenangan dulu.. Zaman kegemilangan ku berkawan dengan manusia.. Dulu aku lebih rapat berkawan dengan lelaki..Korang nak cakap apa pun cakap la.. Ada diri ini kisah???? Sejak ku menjejakkan kaki ini ke pintu tingkatan 4,,diri dah mula dewasa.. Kawan-kawan lelaki yang "sporting" sudah berlainan kelas.. Yang datang dari kelas yang "sangat pandai" dan pendiam.. Diam?? Saya mana boleh diam.. Tidak.. Itu bukan saya.. Hehehe.. hmmmmmmmmmmmmm,, tidak mahu ku melalut panjang.. Nanti segala rahsia akan keluar.. Hahaha.. Yang penting saya rindu kawan-kawan saya terutama kawan-kawan kelas 2 BESTARI 2007.. Hani Suraya Ismail..saya juga rindu kamu dan Rabiatul Adawiyah di mana la kamu berada??

2 comments:

  1. owh aminin sadida!

    saya pun merindui kamu!

    huhuhu..

    ReplyDelete
  2. terima kasih merindui ku..

    huhuhu :)

    ReplyDelete