CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Senior la der~

Assalamualaikum pembuka bicara...

Aku dah jadi senior ;3
Jangan jeles tau!! tau!! tau!!
HAHAHAHA

Lagi 1 tahun setengah aku akan mengharungi, meredah DIPLOMA kat UTHM ni..
Lagi 1 tahun setengah aku akan menelan apa jua kesakitan, kepayahan yang aku alami..
Lagi 1 tahun setengah segala yang berlaku akan menjadi  gambar kenangan dalam hidupku..
Lagi 1 tahun setengah ku mengharap cahaya kegembiraan dan keriangan menyinari hidupku..
Lagi 1 tahun setengah aku akan graduate dan mengharap dapat KELAS PERTAMA dan dapat beberapa anugerah besar di UTHM ni..

Selama setahun aku di sini..
Macam-macam berlaku..
Tapi lebih kepada lebih kurang sama..
Lebih kepada kesedihan..
Kurang kepada kegembiraan..

ok. Stop dulu ;D

Assalamualaikum penutup bicaraku. =)


***************************************************

Meh dengar lagu dulu doe =3




 

No comments:

Post a Comment